30/10/13

Εκδρομή στον Κονιάκο .

Ενώ κάναμε τις διακοπές μας στη Μουσουνίτσα , κάποια στιγμή σκευτήκαμε να επισκευτούμε το διπλανό χωριό των Βαρδουσίων, τον Κονιάκο . Πρώτον για να δούμε κάποιους συγγενείς μας που μένουν εκεί και δεύτερον για να δούμε τα έργα βελτίωσης που γίνονταν στο επαρχιακό χωμάτινο δρόμο που συνδέει τα 2 αυτά χωριά μεταξύ τους. Αφού ετοιμαστήκαμε, πήραμε το τζιπ μας και ξεκινήσαμε την εκδρομή μας. Παίρνοντας τον δρόμο προς Αθανάσιο Διάκο ( φθάνοντας στη στροφή που υπάρχει η πινακίδα προς Αθ. Διάκο και Κονιάκο 11χλμ). στρίψαμε αριστερά προς την τοποθεσία Προσκύνημα (καντηλάκι) και ακολουθήσαμε τον επαρχιακό χωμάτινο δρόμο με κατεύθυνση προς τον Κονιάκο.

Στην διαδρομή μας περάσαμε από την δεξαμενή νερού ,από την κρύα Βρύση ,από την Κεραία ,από το δάσος, από το Κάτω Φτερλάκωμα  κλπ. Διασχίζοντας έτσι κατά μήκος πλαγιές με δάση και ρέματα των Βαρδουσίων φθάσαμε και στην τοποθεσία Πάνω Φτερλάκωμα. Κατά την διάρκεια  αυτού του μέρους της διαδρομής , είδαμε  ότι κάποια τμήματα του δρόμου  είχαν  βελτιωθεί  με νέο στρώσιμο από γαρμπίλι , καθώς και κάποια ημιτελή τσιμεντένια έργα στήριξης του δρόμου σε κάποια ρέματα.
Φθάνοντας όπως είπαμε παραπάνω στο Πάνω Φτερλάκωμα κατεβήκαμε από το αμάξι μας , για να αναπνεύσουμε τον καθαρό αέρα των  βουνών μας  και για να απολαύσουμε την υπέροχη θέα που αντικρίζαμε γύρω μας . Εκπληκτική θέα  παντού, στα δεξιά  τα Αλπικά  Βαρδούσια  , ο Κόρακας ,στα αριστερά η Γκιώνα , στη μέση  ο ποταμός Μόρνος και στο βάθος η τεχνητή λίμνη του Μόρνου που τροφοδοτεί με νερό το Κλεινόν Άστυ. Απολαμβάνοντας το τοπίο , την φύση , συζητώντας και χαζεύοντας  αρχίσαμε να τραβάμε φωτογραφίες και βίντεο αποτυπώνοντας την γύρω περιοχή  αυτά που βλέπαμε μπροστά μας.

Μετά από αυτή την ευχάριστη διακοπή συνεχίσαμε το ταξίδι μας, περάσαμε από τα Δύστρατα  κλπ… Κάποια  στιγμή φάνηκε μπροστά μας το χωριό και σε λίγα λεπτά φθάσαμε στον  Κονιάκο. Παρκάραμε στο πάρκιν του χωριού κι επισκεφτήκαμε  τον Θείο μας Κων/νο Χολέβα και τη κόρη του και ξαδέρφη μας Ρούλα Κολοβού στο σπίτι τους. Μετά από αυτό όλοι μαζί κατευθυνθήκαμε προς την κεντρική πλατεία του χωριού.

Από την κεντρική πλατεία που έχει υπέροχη ανοιχτή θέα, αντικρίζεις την άγρια ομορφιά της επιβλητικής Γκιώνας που υπάρχει και στέκεται εκεί εδώ και χιλιάδες χρόνια ,ακριβώς απέναντι.  Εκεί στην πλατεία συναντήσαμε και τον άλλο ξαδελφό μας , τον Γεώργιο Γρηγ,  Μπούζα μαζί με τον γιό του τον Γρηγόρη. Όλοι μαζί  καθίσαμε στο καφενείο  του χωριού. Ήπιαμε τους παγωμένους φραπέδες μας ,  τα τσιπουρά μας   και τα είπαμε αγναντεύοντας την υπέροχη θεα του φυσικού τοπίου . Ανταλλάξαμε  τις απόψεις μας , για τα χωριά , τον κόσμο , τον τουρισμό ,για την ακρίβεια , για την σημερινή  κατάσταση στην Ελλάδα της κρίσης ,  κλπ.

Κών/νος Χολέβας ,Κών/νος Βοίλης ,Αθανάσιος Μπούζας , Γεώργιος και Γρηγόρης Μπούζας, Ρούλα Κολοβού,Τάκης ΒοΪλης και Βασίλης Μπούζας
Μετά από αυτή την σύντομη ανάπαυλα και πάλι επί το έργον.
Αφού περιηγηθήκαμε στην πλατεία εμπλουτίσαμε  όλο και πιο πολύ το οπτικοακουστικό αρχείο του blog μας που έχουμε στην κατοχή μας.

Γκιώνα
Κεντρική Πλατεία !

Η ώρα όμως πέρασε και έτσι ξαναπήραμε το δρόμο της επιστροφής. Μετά από 45 λεπτά  ταξίδι φθάσαμε στη Μουσουνίτσα ικανοποιημένοι που είχαμε δεί το σόι μας ,τον Κονιάκο , την γύρω περιοχή  (που είχαμε διασχίσει μέσω του βελτιωμένου κάπως χωμάτινου δρόμου )και το δάσος  των Βαρδουσίων .  Αλλιώς είναι να σου τα περιγράφουν άλλοι και αλλιώς είναι να τα βλέπεις μόνος σου..

Τα ξαναλέμε λείαν συντόμως σε επόμενο άρθρο!